lauantai 17. lokakuuta 2015

Vapaa viikonloppu

Noniin. Mun kone on rikki. Kirjotan siis puhelimella nyt ja tää on aika kamalaa. Oon ostanu ton koneen tammikuussa, että vähän pidempään sais kyllä kestää... pitää soitella takuuasioita tossa joskus kun joku on siellä paikalla... 

Reka on viikonlopun Hoolla kylässä. Mulla on ihan hirveä ikävä sitä! Iski jo heti kun se lähti... vaikka se onkin rasittava nilkkakuula ja en pääse mihinkään sen takia ikinä, ei sitä osaa oikein ilmankaan olla. Koko ajan mietin, että mitä Reka tekee jne. Minun vauva. 

Perjantaina mentiin Annin kanssa kierteleen kauppoja ja yhdille. Anni myös tarjos mulle ruuan kun tarjosin sille joskus :) Cheek oli samaan aikaan Forumissa jakamassa nimmareita, oli pikkusen porukkaa... 

Ostin pipon ja vihreet höntsät. Ja septumiin blingkorun. Ja hedelmille korin. 







Anni osti ton paidan Virosta muttei tykännytkään siitä, niin se myi sen mulle :D rakastan tota meinaa. 

Tänään käytiin Theon kanssa pyörähtämässä iloveme -messuilla. Theolla oli pari ilmaislippua ja hänen tyttöystävänsä ei halunnut lähteä niin mä menin, kun ajattelin muutenkin mennä sinne. Ihan hauskat messut, tietty jos olis rahaa ostaakin jotain niin olis aina hauskempaa. Ostin mä Back on trackilta pari purkkia ruusunmarjarouhetta Rekalle. Ja sitten itselleni uuden patteripoikaystävän joka kyllä tuli tarpeeseen  :'D niin ja hyvän smoothien Junglejuicebarista. 



Kävin tossa viereisessä metsässä myös kävelemässä kun vitutti toi kone niin paljon. Ja Rekan kanssa tottunut kävelemään kuitenkin 3 lenkkiä päivässä. 



Nyt katon Sinkkuelämää ja juon kokista ja vaihdan lakanat ja meen nukkuun 8) huomenna Reksu tulee kotiin! ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti