keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Väsymyskuulumiset

Herranjumala mikä väsymys.
En olekaan tässä blogissa vissiin kirjoitellut siitä, että mun terveys ei oo ihan priimaa nyt. Kilpirauhasen vajaatoiminta todettu 2013 ja erinäisistä syistä lääkitys jäänyt puoleksi vuodeksi pois, voin kertoo et on aika messevä olo. 


Mutta ei siinä, vaikka olisin lääkityksellä niin väsyttäis silti aina. Mikään uni ei riitä, voin hyvin nukkua sen 14-16h / vuorokausi. Eikä myöskään se auta, että nukkuis sen 7-9h eikä enempää. Nimim. heräsin just iskän sohvalta "päikkäreiltä"... vahinkopäikkärit, puoltoista tuntia ohhoh. Mä oon niin kyllästynyt tähän oloon. Mä haluun elää, en nukkua mun elämää.

Nyt onneks kuitenkin pääsin kouluterkkarin kautta yhdelle lääkärille, joka ainakin ekan käynnin perusteella vaikuttaa hyvältä. Oli laittanut verikokeisiin mulle myös lyhyen kortisolin kokeen. Hämeenlinnassa mun omalääkärin mielestä kaikki tollanen on ihan huuhaata jne ja mun olo on vaan voivoi. Jänniä eroja noissa lääkäreissä. Lisäksi mulla on 23.10 kilpirauhasen ultra, koska mun kaula on tosi turvoksissa ja kipeä. Mun mummulla on kanssa vajaatoiminta ja mummun äidillä ja mummun veljellä on ollut struumat. Että saa nähdä näkyykö siellä ultrassa mitään ja jos näkyy niin mitä. 

Jos tästä väsymyksestä joskus pääsis eroon niin olis aika kivaa. 

 Mulla on hirvee hiustenkasvatusprojekti, mutta tuntuu taas ettei nää kasva millään. Pitäisi olla värjäämättä ja oonkin ollut nyt huimat kolme kk ilman värjäämistä :'D Juurikasvu on kamala ja haluaisin kampaajalle! Tukka vaan tosi huonossa kunnossa jos alan taas värjäilemään. Kiva homma sekin. 

Tollanen tukka ois jees. Kiitos ebayperuukki :'D

Joutuu pitään parin viikon tauon (ihan hyvä kyllä) ripsistä, nyt ei oo mitään silmissä ja tuntuu kyllä tosi alastomalta :D Kauheita first world problemseja ulkonäön suhteen taas. 

Oon saanut pari hyvää uutta kaveriakin täältä, etenkin yksi ihana on mulle jo tosi läheinen. Kyllä sitä välillä vaan pysähtyy miettimään, että onpa mulla hyvät ystävät. Miten oonkin saanut niin ihania ihmisiä mun elämään. 

Harmittaa vaan tosi paljon kun en pääse mihinkään opiskelijatapahtumiin. Nytkin muut ovat approssa ja minä kotona vaan koiran kanssa. Valintoja, juu. Silti harmittaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti